Dobrodošli na Insepo Helpdesk sustav za pružanje podrške

Kako bi Vam omogućili bolju podršku, koristimo sustav podrške putem našeg Helpdesk sustava. Svakom zahtjevu podrške, dodjeljuje se jedinstveni broj ticketa pomoću kojeg možete pratiti status i naše odgovore na internetu. Za vašu informaciju, pružamo kompletne arhive i povijest svih Vaših zahtjeva za podršku. Potrebna je važeća adresa e-pošte da biste prijavili problem.

*In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system. Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. For your reference we provide complete archives and history of all your support requests. A valid email address is required to submit a ticket.

Otvoriti novi zahtjev


Molimo Vas da pružite što je više moguće podataka kako bi Vam lakše mogli pomoći. Kako bi ažurirali prethodno unešeni tekst, molimo Vas da se prijavite.

Provjeriti status kartice


Pružamo potpunu arhivu svih Vaših prethodnih zahtjeva za pomoć, uključujući i odgovore.

Molimo Vas pričekajte!

Molimo Vas da pričekate... ovo će još trajati par sekundi!